Julie & Julia



Julie Powell 30'una merdiven dayamış, yazar olma hayalleri kurarken yerinde sayan bir kadındır. Queens'de yaşamaktadır ve arkadaşları muazzam başarılar elde ederken kendisi küçücük bir masa başında çalışmaktadır. Julie enerjisini görünüşte delice bir plana kanalize etmeye karar verir: Tam bir yılını Julia Child'ın yemek kitabındaki 524 tarifin tamamını pişirmeye ayıracak ve deneyimleriini bir blog'a aktaracaktır.

Açıkçası filmi seyrederken çok keyif aldım. Filmi sevmek için illa ki yemek yapmayı sevmek ya da bloglara aşina olmaya gerek yok. Doğal ve güzel bir film, tabiki Meryl Streep'in oyunculuğu çok etkileyici. Konusu ise gerçek bir hikayeye dayanıyor, filmi izledikten sonra Julie Powell'ın blogunu bulmak için interneti taradım, sanırım buldum:) Merak edenler için burada. Filmi de izlemenizi tavsiye ederim...

3 comments:

Unknown dedi ki...

İnanılmaz sadelikte akıp giden tatlı bi film... Meryl Streep bir kez daha kendine hayran bırakıyor. Bu arada filmin sonunda aklıma ördek doldurmayı koymuştum allahtan eşim beni dikiş yeteneğim olmadığı konusunda uyardı;))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok keyifli bir filmdi :)Hiç sıkılmadan ilgiyle izledin ve çok beğendim.Merly Streep 'te kaptı ödülü bu filmle zaten.

jewel dedi ki...

Bence de ödülü haketmişti... bu arada filmi seyrederken hep aklımı kurcaladı resimsiz bir yemek kitabından yemek yaparken neye benzemesi gerektiğini nasıl biliyor diye?? yoksa bir tek ben mi resimlere ihtiyac duyuyorum:(

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim