Mutfak Bahçem

Bizim kedi son zamanlarda çiçeklere acayip dadanmış durumda, eskiden biraz çekiniyordu, şimdi hiç aldırmıyor:( Kedilerin mide sağlığı için yeşillik tüketmeleri gerekiyormuş, belki bu yüzden yaprakları kemiriyordur düşüncesiyle ona artık kedi çimi almam gerektiğine karar verdim.
Aklıma yine "Pencere önü bostanları" geldi, ama baktım ki onlara da rakip markalar çıkmış bile. "Mufak Bahçem" yeni keşfim, aynı mantıkla toprak ve tohum hazır olarak saksının içinde satılıyor, tek farkı tohumları toprağa kendiniz ekiyorsunuz. Ben kedi çimini aldım, bunun dışında 5 farklı ot çeşidi daha var. "Pencere önü bostanları"dan bir farkı daha - ve bunu tercih etmemin nedeni - saksısı daha küçük ve mutfakta daha rahat yer bulunabilir. Bu arada sadece Bauhaus'larda satılıyor...


(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

3 comments:

Serap dedi ki...

Bayıldım bunlara, çok hoş görünüyorlar, ama saksılar çok mu küçük merak ettim, eğer öyle ise bitkiyi besleyebilir mi?

jewel dedi ki...

Çok da küçük değil, 10 cm çapında olsa gerek ama fesleğen ya da nane için yeterlidir bence

Mutfak Bahçem dedi ki...

Merhabalar,

Mutfak Bahçem saksıları 12cm çapındadır. Kutunun içinden çıkan torf, bitkilerin büyümesi için gerekli besinle karışık haldedir ve her bitkiyi en az 6 ay beslemek için yeterlidir.

İlginiz ve beğeniniz için teşekkürler :)

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim