Yalancı Kızartma

Kızartma en sevdiğim yemeklerden biridir fakat yağda kızartma zahmetli olduğu gibi sağlıklı da değil. Bu yüzden bunun yerine geçecek yalancı kızartmayı yapıyorum.
  • Önce kabak, havuç, biberleri ince ince keserek tost makinesinin üstünde kızartıyorum (Aynısını fırında yağlı kağıt üstünde pişirerek de yapabilirsiniz.)
  • Kızartırken de (ya da fırına vermeden) üstlerine fırçayla çok az zeytinyağı sürüyorum
  • Daha sonra sarımsaklı domates sosunu üstüne ekliyorum. Kızartmadan hiç farkı olmuyor. Sadece patlıcan güzel olmuyor, onu gerçekten de kızartmak gerekiyor, o yüzden yalancı kızartmamın içinde patlıcan yok:)
Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun...


(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

5 comments:

Ceren dedi ki...

Ellerine sağlık :) ben de patates kızartması yerine aynı şekilde fırında yapıyorum, bunu da denemeli!

Ezgynin dedi ki...

patlıcanı ince kesip yüksek ısıda fırına verince kızarmış kadar güzel oluyor... tost makinesini bilemedim ama...

notdefterimden dedi ki...

Kızartmanız oldukça sağlıklı.Patlıcanları kuşbaşı doğrayıp az yağda, teflon tencerede kapağı kapalı olarak pişirirseniz hiç yağ çekmiyor.Tabi üstüne yoğurt ve sarımsak olmadan olmaz..Sevgilerimle..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bende yapşıyorum,çok hoş oluyor,ellerine sağlık,sevgilerrrr...

nesrin dedi ki...

Güzel fikir, ellerine saglik. Sevgiler...

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim