Günün Çorbası: Brokoli

İlk başlarda zor yerdim brokoliyi, şimdi birçok tarif keşfettim ve çok hoşuma gidiyor. Son denediğim ise brokoli çorbası, çok leziz tavsiye ederim...


MALZEMELER:

  • 500 Gram brokoli
  • 2 Çorba kaşığı tereyağ
  • 1 Çorba kaşığı un
  • 2 Bardak süt
  • Tuz
  • Karabiber
  • Yarım paket krema

YAPILIŞI:
Brokoliler üstlerini geçecek kadar suyla 10 dakika kadar haşlanır. Suyuyla beraber blendırda çekilir. Un tereyağında hafifçe kavrulur, soğuk süt, ve tuz eklenir, karıştırılarak beşamel sos koyulaşana kadar pişirilir. Tuz, karabiber, blendırdan çekilen brokoli ve su, beşamel sosa eklenerek bir taşım kaynatılır. Krema konur, 3-4 dakika daha pişirmeye devam edilir.

(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

2 comments:

Denise dedi ki...

Tadını cok merak edıyorum. İyi ki verdin tarifi az da olsa yapıp deneyecegim

Canan dedi ki...

Ben de brokolinin bir tek çorbasını içebiliyorum. Seninki de nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle,
Canan

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim