Bizim Gizli Bahçemizden - Nermin Bezmen

Sevilenin ardından yazılmış uzun bir mektup mu bu kitap?
Yoksa bir hatırat mı?
Otuz dört buçuk sene sürmüş bir tutkunun romanı mı?
Yoksa dayanılmaz bir özlemin, İzmir'de günbatımı renkleriyle bezenmiş şiiri mi?
Bazı bazı, tek bir paragrafta koca bir evliliği anlatıyor bu kitap.
Ama daha çok cesur bir aşk hikâyesini; yazar Nermin Bezmen'in yakın zamanda kaybettiği sevgili kocası Pamir Bezmen'le tanışmalarını ve aşklarını anlatıyor… Sevilenin ardından açılan yarayı ustası olduğu kalemiyle sarıyor Nermin Bezmen.
Dünü bugüne taşıyarak…

(Arka kapak)


Nermin Bezmen'in elimden düşürmeden okuduğum
serisi "Kurt Seyt & Shura", "Kurt Seyt ve Murka", ve "Mengene Göçmenleri" ile karşılaştırılmayacak bir kitap ama merakıma yenik düşüp aldım. Yakın zamanda kaybettiği kocasının arkasından yazdığı bu bir nevi mektubu okurken gerçekten böyle bir aşk olabilir mi diye düşünmeden edemiyor insan. Okunması için tavsiye edeceğim kitaplardan değil ama fazlaca cesur ve etkileyici anlatılmış bir hikaye olduğunu söyleyebilirim...

2 comments:

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bu kitabi bende aldim ama okumadan kizkardesime verdim.Gecenlerde kitabi bana geri verirken senin yazdiklarinin aynisini aktardi.Cok özele girilmis oldugundan bunun Nermin Bezmenin ailesinden olan cocuklarin nasil okuyacagini,böyle bir sevginin olabileceigini aklinin zorladigindan bahsetti.Demek hakliymis.....

DaiSy dedi ki...

Nermin Bezmen'i hiç okumamıştım ama bu kitabını çok merak ettim. İlk fırsatta alıp okuyacağım.

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim