Terapi niyetine çiçek yetiştirmek...

Geçenlerde okumuştum, kalp hastaları üzerinde inceleme yapmışlar, bahçeyle ilginenlerin ilgilenmeyenlere oranla daha az gerildiğini, daha az sinirlendiğini ve daha az yorulduklarını gözlemlemişler. Bahçeyle ilgilenmek, çiçek ekmek, sulamak, bakımını yapmak gerçekten stresten uzaklaştırıyor insanı, aynı zamanda fiziksel aktivite yerine de geçiyor. Bir de diktiğiniz bitkilerin çiçek açtıklarını görmek ayrı bir zevk.

Ben de bahçe hevesimi balkonda yaşamaya çalışıyorum, çiçeklerden sonra işi büyütüp fesleğen ve nane yetiştirmeye başladım. En son diktiğim pembe domatesler de bayağı büyüdüler, hatta birine destek yapmak zorunda kaldım... Yaz bitmeden umarım yiyebileceğim hormonsuz domateslerimi...


pembelerin son hali...

(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

0 comments:

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim