Bu seneki pencere önü bostanlarım

Geçen sene aldıklarımdan fesleğen kışın soğuğuna dayanamamıştı (tabiki balkonda bırakmak da benim hatamdı), nane ise çok önce yazın susuzluktan kuruyup gitmişti. Daha sonra "mutfak bahçem"in fesleğenini denemiştim ama ne yazıkki çok sevmedim, doğru düzgün filizlenmeden soldu gitti.
Bu sene yine pencere önü bostanlarında karar kıldım. Fesleğen ve Maydanoz 1 ay içinde aşağıdaki hale geldi, sadece hergün altındaki kaba su koyuyorum, gübre ya da güçlendirici birşey eklemiyorum ama buna rağmen çok çabuk büyüdüler. Bu sefer kışa da dayandırmaya çalışıcam:)



(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

1 comments:

Serap dedi ki...

Görüntüleri süper. Eminim kokuları da öyledir. Ben bu sene yapamadım :( seninkileri görünce çok imrendim doğrusu.

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim