Pilates ve ben...


Pilatesle tanışıklığım yaklaşık 3 sene öncesine dayanıyor... Yakın arkadaşımla beraber, sağlıklı yaşam için spor yapma arayışında iken, bu aralar çok populer olan pilatesi seçtik kendimize... 1 sene boyunca haftada 3 gün aksatmadan spor salonunun yolunu tuttuk.. Hatta abartıp bütün vaktimizi salonda geçirmeye başaldık... (o sıralar ikimizin de bekar olmasının payı buyuktu tabii!) Düzenli yapmaya başladığımda, etkisi gerçekten görmeye başladım, kendimi daha güçlü, daha esnek, daha sağlıklı hissediyordum.. tabii ki ilk haftalarda yapamadığım hareketlerin sonradan çocuk oyuncağı haline gelmesi de ayrı bir mutluluktu:)

Ne yazıkki bu 'çok' aktif spor hayatımız, iş güç vs. yüzünden devam edemedi...Bu seneki yeni yıl kararlarım içinde pilatese tekrar başlamak var... Kendimi motive etmek için bayağı çaba sarfediyorum zira bu sefer yalnızım... Ne yazıkki bütün formumu kaybettiğimden, sıfırdan başlamış hissediyorum kendimi... ama umutluyum, eski formuma kavuşacağım...:)

0 comments:

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim