GittiGidiyor'dan Alışveriş...

...yapacaksanız 5 kere düşünün derim. Geçtiğimiz pazartesi GittiGidiyor'dan fotoğraf makinesi ve lens almaya karar verdim (haftalarca araştırıp düşündükten sonra!) Tahmin edersiniz ki pahalı bir alışveriş oldu. Ama sadece o güne özel %10 indirim vardı ve kaçırmak istemedim.
Pazartesi günü foto makinesi ve lensi aldım ve kredi kartımla ödedim, aynı gün "ödemeniz kontrol ediliyor, işleminize kısa sürede onay verilecek... " maili geldi. Sonraki 3 gün sabırla siparişimin onaylanmasını bekledim. Bu arada kredi kartı ekstreme baktıgımda da pazartesi günü paranın tamamının çekilmiş olduğunu gördüm. 4. gün tekrar kontrol etmek için sitelerine girdiğimde siparişlerim silinmişti. Ne olduğunu öğrenmek için GittiGidiyor'a mail attım ve cevap olarak bankanın onay vermediğini söylediler. Bankaya sorduğumda da bankadan onay için başvuru olmadığını söylendi. Birkaç mailleşmeden sonra da paranın kartıma geri iade edileceğini söylediler. Peki ben niye bu kadar sinirliyim?


1. Kredi kartımdan paranın tamamını çektikleri halde, bankadan onay bekliyoruz diye oyaladılar.
2. Siparişimi bana haber vermeden iptal ettiler. (Normalde diğer bütün online alışveriş sitelerinde ödemeyle ilgili problem olursa maille uyarırlar ve şu kadar gün için siparişiniz iptal edilir diye bilgi verirler -ki ödememde problem yoktu!)
3. Sadece 1 günlük 10% indirimi kaçırmış oldum.
4. En önemlisi parayı anında kredi kartından çekerken, iade işlemi birkaç gün sürüyor. Yani 1 hafta boyunca 2500 TL lik limitimi bloke etmiş oldular.
5. Haftaya parayı iade etmemiş olurlarsa kartımı iptal ettirmek zorunda kalacağım.
6. Şikayetlerinizi paylaşmak için hiçbir muhattap yok, sadece mail atabiliyorsunuz, ve şablon cevap mailleri geliyor.

 Daha sayayım mı?...


(c)Daha Başka - http://dahabaska.blogspot.com/

0 comments:

Takip Edin...

Follow Me on Pinterest

Yazar Kafe

İletişim: dahabaskablog@gmail.com

Takip Ettiklerim